2010. április 12., hétfő

Formaruha


Tudomásul vettük, formaruha KELL.
M. és H. ca. harmadik hete keresik, kutatják a megfelelő formaruhát. Vagy valakit, aki megcsinálja. Nyilván másfajta kell a Houskeepingnek, a konyhán, a bárban, a Front Office-ban és a Back Office-ban.
Végre felcsillant a remény, hogy van egy, ami jó LEHET.
A pre-opening irodába jött a hölgy, hozta az anyagokat, mi pedig lelkesen válogattunk. Természetesen négy nőnek négy különböző elképzelése van a tökéletes stílusról:

A szoknya: kék! Nem, kék nem, az ellenőrös. Fekete! Fekete nem, az túl egyszerű. Barna! Neeem, barna nem jó, ahhoz nem lehet öltözni.

Ing: Színek szerint szóba jött a szivárvány MINDEN árnyalata. Tényleg: a rikító zöld, lila, tojáshéj, babakék, halvány rózsaszín… Végül nyert a… fehér.

Szerencsére a szabásvonal már adott volt.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a fehér ing tokélletes vállasztás,egy recepciós,vagy egy bar man ne nézzen ki úgy mint egy kakadu,és semmiképp ne oltozze túl a vendég kozonséget.Viszont az anyagminoség az sokkal inkább fontosabb.Sok sikert:)

    VálaszTörlés
  2. Engem a fehér sápaszt, nem szerettem a formaruhához:( Nekem a tojáshéj lett volna a szimpatikusabb, node nem én fogom hordani:)

    VálaszTörlés